DATUM: 2012-01-13
TID: 11:53:37

Tvätt tvätt tvätt

Igår hade jag tvättstugan HELA dagen *pust* och jag kan inte fatta att man har så mycket tvätt! men när man väl står där och kollar i garderoben (trots tom tvättkorg) så har man INGET att sätta på sig. Å när man knappt har några klädtrasor att slänga på sig så borde det inte hamna så mycket i tvättkorgen !!! Konstigt det där.

Min tvättstuga är för övrigt under all kritik, förvisso en skapligt ny tvättmaskin men det finns bara en enda tvättmaskin och ett torkrum som som knappt har någon värme så tvätten torkar inte i någon rasande fart direkt.

Jag tycker nog att hyresvärden skulle kunna kosta på en torktumlare åtminstonde och se över värmen i torkrummet, att göra hyreshöjningar varje år går bra men något underhåll av fastigheten förekommer inte.

Kommentarer

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback