DATUM: 2011-09-01
TID: 07:31:28

Mörrn mörrn

Har precis avnjutit första kaffet. Dagens planer är inga alls får väl se om lusten för fönsterputs infaller senare vilket inte känns så troligt just nu.
Ett besök i tvättstugan skulle ju inte heller vara helt fel får väl se om lusten för tvätt infaller senare vilket inte känns så troligt just nu.
Dammsugning skulle inte heller vara helt fel får väl se om lusten för dammsugning infaller senare vilket inte känns så troligt just nu.
En andra kopp kaffe skulle inte vara helt fel får väl se om lusten för en kopp infaller och det gjorde det just nu.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Godmorgon !

Låter som en härlig morgon - kaffe !

Det är ingen som kommer att ta jobbet ifrån dig i alla fall så drick du ditt kaffe. Ha ha !



Ha en bra dag !

kram

2011-09-01 @ 07:59:54
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Tror att jag bara får lust med trevliga saker idag,

promenad och äta rester... ;-)

Härligt när man har möjligheten att göra så!

Sååå, nu tar jag mig väl en kopp kaffe jag också...

(och som Nettan säger, jobbet kommer ingen ta

ifrån er, - tyvärr) ;-)



Kram!

2011-09-01 @ 08:08:45
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: maria

Kaffe är en viktig start på morgonen :)

Resten kan vänta men behöver förr eller senare göras iaf...Skönt att få det gjort iaf...



Själv vill jag ha kortare arbetsdagar och mindre vägarbeten ;)



Må så gott fina <3

Kramar

2011-09-01 @ 20:26:58
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback