DATUM: 2010-10-11
TID: 20:48:41

God kväller

Dagen är slut och jag har fått mina måsten gjorda. Särbon har åkt till jobbet så nu har jag kvällen för mig själv, han bor hos mig på heltid för tillfället eftersom det är stambyte där han bor. I morse när han åkte hem från jobbet så åkte han hem till sig men kom då på att han bor här just nu så han fortsatte sin färd hem till mig väl framme så hade han åkt till fel adress ytterligare en gång han hade åkt till min gamla adress där jag bodde tills för några veckor sedan så det var bara att fortsätta färden hit, tur att det inte är några långa avstånd mellan våra boende.
Då är man bra trött när inte tankeverksamheten är som den ska 

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Låter illavarslande att inte komma ihåg var man bor... ;-)

Bäst att dra ner på arbetsbördan lite?!



Nattinatti



Tack för kommentaren på mitt gnällinlägg...

Ont krut förgås inte så lätt,

så jag klarar det här också ;-)

(bara jag får gnälla ibland..)

2010-10-11 @ 21:34:15
URL: http://mormormu.blogg.se/

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback