DATUM: 2010-11-23
TID: 22:17:06

Dag 06 - Min dag

Sov skapligt länge, gick upp runt 8 fixade kaffe som är mitt måste på morgonen (och resten av dagen också)
Sen blev det de vanliga plocket men idag lyxade jag till det och tog fram dammsugaren också
När jag till slut var duschad och påklädd så promenerade jag i värsta stormen till centrum köpte lite krafs på Ö&B, på hemvägen kikade jag in på loppis-butiken där jag hittade några korgar som jag ska fixa små julgrupper i.
Väl hemma hade jag dötrist och som en räddande ängel ringde min vän K och frågade om jag ville komma över jag nappade på det förslagen direkt. Hemma hos henne åt vi god wok och drack kaffe och tjattrade en massa strunt men även allvarligheter.

Det var väl i stort sett hur min dag har varit denna dag

Kommentarer

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback