DATUM: 2010-11-18
TID: 19:14:01

Dag 01 - Presentera mig själv

Då kör vi....

 

JAG
Jag heter Lotta och är 44 år (iaf i 1 vecka till) lever ett särbo liv med min gubbe sen 8 år tillbaka.
Vi har väl haft funderingar på att flytta ihop men vi får se hur det blir med.


BARN
Jag har två underbara barn en son på 26 och en dotter på 23 dom är utflugna nu men vi bor i närheten av varann och det känns tryggt.

 

HÄLSA

Så var det hälsan ja....den kunde ha varit bättre =(

Har Panikångest och GAD (Generaliserat ångestsyndrom) som sätter väldigt många käppar i hjulet för att leva det liv jag vill leva. Jag ska skriva mer om det i bloggen nu när jag ”blottat” mig här i listan.

 

ARBETE

För tillfället inget arbete eftersom jag är sjukskriven. Tidigare har jag jobbat som lokalvårdare, sjukvårdsbiträde, lagerarbetare, kontorist och konferensvärdinna.

 

BLOGGEN
Min första blogg hette Changes efter tappat intresse för bloggandet så la jag ner den. Efter en tid så saknade jag trots allt bloggvärlden så jag startade upp den här. Hoppas på att bli en bättre bloggare än vad jag är idag, börjar ofta på ett inlägg men sen hittar jag inte orden och då raderar jag den. Från och med nu får väl inläggen bli som dom blir =)

 

Det var lite om mig och hoppas kunna följa fler som vill göra The Listan


Kommentarer
Postat av: maria

Nu vet jag vem du är :)

har saknat din blogg och undrat var du tagit vägen :)

Välkommen tillbaka :)

Vi är lika gamla du och jag ;)



Sköt om dig !

Kram

2010-11-18 @ 21:25:36
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback