DATUM: 2010-11-19
TID: 13:35:05

Dag 02 - Min första kärlek

Min första kärlek var på lekis han hette Krister och var så söt och snäll vi lekta ofta och en gång så pussades vi och lyckan var fullkomlig . Sen flyttade jag ut på landet och i den åldern glömde man ganska snabbt ”den stora kärleken” eftersom man fick nya kompisar.

 

Jag började första klass och efter en tid hittade jag en ny kärlek som hette Mats han var ett år äldre så det var kärlek på avstånd för jag tror inte han var speciellt kär i en etta-gluttare.

 

Nu var det dags att börja andra klass och vem hade flyttat ut på landet och börjat i skolan....

jo Krister..jag blev glad att ha honom där men min kärlek då hette fortfarande Mats.

 

 

Nu är min största kärlek såklart gubben han får heta så i bloggen

Men mitt allt är mina barn och det var kärlek vid första ögonkastet

och det är den enda kärleken som jag vet håller livet ut


Kommentarer
Postat av: Anna

Gullig historia....

Blev det aldrig nåt mer med Krister??

2010-11-19 @ 18:54:10
URL: http://ionlywish.blogg.se/
Postat av: Nettan

Ja, du har så rätt så.

Bloggade mycket förrut och fick ta ett brajk då det var så mycket som hände här hemma med mig, sjukskrivning och allt var det nu var.

Men nu är jag alltså tillbaka - och du också fast på ny blogg.



Har redan lagt upp dig på min bloggkoll !



Ha en trevlig fredagskväll !

kram

2010-11-19 @ 19:00:46
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: maria

God morgon vännen :)



Den här listan är lite rolig. Kanske ska göra den jag med. Jag ska göra det ;)

Hoppas du mår bra och att du får en fin helg !

Håller fullkomligt med att största kärleken är barnen även om min älskling oxå är mitt allt...



Kramar

2010-11-20 @ 08:07:47
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback