DATUM: 2010-05-28
TID: 13:53:32

Tyst som en mus...

...tassar jag omkring här idag, gubben ska jobba natt och han är jäkligt lättväckt. Han brukar sova hemma hos sig när det är jobbdags men ibland är han här vilket jag gillar, jupps vi är alltså särbos men sambos när han är ledig vilket han som tur är ofta. När man ska vara tyst så märker man faktiskt hur allting låter, när mans skriver på tangentbordet så "smattrar" det rejält, kaffebryggarna puttrar högt vilket jag iof tycker är ett underbart ljud, garderobsdörren öppnas med ett enormt klick, brevbäraren slamrar in posten genom brevlådan märkte också nu att kontorsstolen knarrar dags att smörja kanske. Nu ska jag tassa vidare i bloggvärlden och kolla vad ni har för er


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hallojsan...tittar in för att önska dig en fin dag!!

2010-06-12 @ 05:42:55
URL: http://gabriellashorna.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Nu får du ta å uppdatera ;)...

Kram

2010-07-01 @ 09:16:39
URL: http://gabriellashorna.blogg.se/

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback