DATUM: 2010-05-24
TID: 12:00:24

24 maj

Solen skiner men det är ganska kallt ute ändå. Just nu har jag tvättstugan och det slår aldrig fel ALLTID är det nåt som är trasigt nu är torktumlaren ur funktion så jag får väl hänga en massa tvätt här hemma och bor man i ett slott på 34 kvadrat så blir det lätt kaos. Och jag räknar inte med att tumlaren blir lagad direkt, min hyresvärd är inte så snabb utav sig, min spis är inte av den nyaste modellen och ugnen har snart sagt upp sig helt jag sa till hyresvärden om det i Januari och han skulle fixa ny spis men den lyser fortfarande med sin frånvaro trots att jag påmint honom massor med gånger nu ska jag faktiskt greppa telefonen direkt och ringa honom och fråga lite snällt om han kan fixa det på stört!!!!

Kommentarer

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback