DATUM: 2010-02-17
TID: 14:55:29

Bloggfix NOT

Hade ju tänkt å fixa till bloggutseendet men jag hittar ingen inspiration och har nada ideér om hur jag vill att det ska se ut så det får ligga på is ett tag helt enkelt.

Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ha vissa lösenordsskyddade inlägg, för jag vill skriva om lite privata saker iof kommer jag ju vara lite anonym på bloggen överhuvud taget men vissa inlägg tror jag att jag vill veta vilka det är som läser ändå...jaja det återstår och se hur jag gör. För det första så måste jag ju ha lite bloggvänner, det jag ska göra är att besöka mina gamla bloggkompisar, dom kanske inte ens kommer ihåg mig ;) men förhoppningsvis vill dom lära känna mig pånytt.
Det blir inga bloggbesök precis nu för jag har en enorm huvudvärk så jag ska lägga mig en stund och se om den går över.

Kommentarer

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback