DATUM: 2011-01-22
TID: 09:30:18

Lördag 22/1-11

Morning, solen skiner och jag ser att fönsterna behöver putsas hujedamej så tråkigt.
Sist jag putsade dom så blev dom inte rena, det är som en "hinna" som inte går att få bort.
Jag använder diskmedel när jag putsar kanske ska testa riktigt fönsterputsmedel
Vad använder/rekomenderar ni?

Igår var vi en sväng till Kista galleria i ett skyltfönster såg jag en läcker sjal som jag kände att jag bara måste köpa. Gubben och jag slank in där men slank ut fortare än vi slank in, 1995 spänn för en tunn liten tygbit !!! fy f-n. Skulle nog ha kollat var det var för butik innan man klev innanför dom där dörrarna där såldes endast fina märkesvaror. Näää tacka vet jag H&M Lindex osv.

Idag hoppas jag få med gubben på någon loppis det passar min plånbok bättre än någon svindyr märkes butik.

På Återseende

Kommentarer
Postat av: maria

det var en dyr sjal ;) jag hade oxå vänt fortare än kvickt...

fick du med gubben på loppis ?



Ha en mysig söndag !

Kramar

2011-01-23 @ 13:52:47
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: ella

jag använder iaf yes å varmt vatten å torkar med tidningspapper=)

va kul med loppis

2011-01-24 @ 13:08:43
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback