DATUM: 2011-01-07
TID: 19:41:41

Go kväll

Sitter i soffan och myser med en massa kuddar jag "bullat" upp, en skön filt och en god latte.
Är supertrött men man kan väl ändå inte gå och lägga sig halv 8 en fredagkväll gubben sitter vid andra datorn och är minst lika trött som jag.

Idag har det varit nollan på termometern vilket resulterade i snöras från taket så ni ska se min balkong, det är så otroligt mycket snö på den så jag får hoppas på att det inte blir ett balkongras här ;-) måste köpa mig en spade imorrn så jag kan skotta av den.

Nu ska jag kika runt lite i bloggvärlden om jag råkar somna så återkommer jag till er imorgon.

Kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Anna

Samma lika trött här, men nu sitter jag iaf med dottern och kollar Let´s dance ;-)



Kram

2011-01-07 @ 20:12:46
URL: http://ionlywish.blogg.se/
Postat av: maria

Vad roligt att höra av dig fina du :)

Vi kollar oxå på lets dance och har fredagsmys..

Hoppas du fåt tag i en spade och kan få bort snön från balkongen...

KRAMAR

2011-01-07 @ 21:49:29
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback