DATUM: 2011-02-09
TID: 14:51:15

Long time

Ett tag sen jag tittade till bloggen men ibland har man helt enkelt ingen lust att blogga.

I lördags hämtade jag ut det efterlängtade bokpaketet som MormorMu skickat och i det hade hon även lagt i en Geisha chokladkaka....MUMS.... hur kunde du veta att jag är helt tokig i choklad, Tusen Tack

Av en ren slump så kollade jag när jag gjorde mitt första inlägg i bloggen och det var just den 9 februari för ett år sedan. Så jag säger GRATTIS  BLOGGEN på 1-års dagen.


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Grattis på födelsedagen,bloggen!

Roligt att du uppskattade paketet,

hoppas du får några mysiga lässtunder ;-)



Kram

2011-02-10 @ 11:52:26
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: ammi

Var med och tävla om att bli veckans blogg? :) Du kan vinna en länkning!



Ha en fortsatt trevlig dag! :)

2011-02-11 @ 02:47:05
URL: http://amiofsweden.blogg.se/

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback