DATUM: 2011-08-26
TID: 10:19:55

Nu så....

......är jag tillbaka, skrev ju för över 1 månad sen att jag var här igen men inte ett inlägg så långt ögat kan nå har det blivit.

Jag ska börja med att gnälla inte världens bästa "första" inlägg men men så får det bli.

Försöker ringa en statlig instans och det går väl som vanligt kan man säga.
Ringde kl 9.20 fick meddelade att personen är tillbaka 9.30
ringde igen 9.31 fick meddelande att personen är på sammanträde och är åter 11.00
När jag sen ska ringa kl 11 vad kommer jag då för meddelande?
att personen är på lunch och är åter om 1 timme?
och efter den timmen så har väl personen besök
och när besöket är över så har väl personen gått hem för dagen eftersom det är fredag.

MEN jag håller tummarna för att jag har fel och får kontakt med personen

UPDATE: Ringde 11.00 det var upptaget ringde som en tok HELA tiden
upptaget upptaget upptaget upptaget upptaget....
11.34 personen är på sammanträde återkommer 12.00

UPDATE: 12.03 personen svarar......min förvåning är STOR 

Kommentarer

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback