DATUM: 2010-11-08
TID: 08:45:21

Morgon funderingar

Morning....
Nää det blev ingen loppis i lördags men igår fyndade jag mig ett köksbord och stolar på blocket
så fort jag hittar den a l l t i d-försvunna kamerasladden så lägger jag upp en bild.

Har kollat runt lite på bloggar och sett att många frågar:
- Vill du göra ett länkbyte?
- Ska vi följa varann på bloglovin?

eh....*kliar mig i huvet*...å funderar:

Kan man inte länka till någon vars sida man gillar om inte den personen ifråga länkar tillbaks?
Kan man inte lägga till någon på bloglovin om inte den andra lägger till mig?

Om jag gillar en sida så länkar jag gärna till den oavsett om det blir en länk tillbaka eller inte
samma sak gäller bloglovin såklart.

Det är väl klart att jag tycker det är superkul om någon länkar till mig eller lägger till mig på bloglovin.

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Ogillar de där Bloglovinförfrågningarna, de där när det tydligt syns att förfrågaren inte ens brytt sig om att läsa ett enda inlägg..

Vill tydligen bara ha prenumeranter till sin blogg..



Jag brukar lägga till bloggar på Bloglovin när jag hittar någon jag tror kan vara intressant för mig, visar det sig efter ett antal inlägg att det inte var något för mig tar jag bort den igen..



Och så har jag då ett antal bloggar (däribland din förstås) som jag alltid har på Bloglovin, som jag läser varje inlägg av, och som jag gillar skarpt och lärt känna!

Om alla de bloggarna följer mig vet jag inte, men de flesta skriver en kommentar någon gång emellanåt, så jag antar det..



Sedan är det de där "smygarna", de som läser men man aldrig hör ett pip ifrån, de som man inte har en susning om vilka de är..



Så, nej jag brukar inte lägga till de där bloggarna som mer eller mindre är ointresserade av mig och min blogg, som bara vill ha bättre besökssiffror.

Och länkar gör jag till något som jag tycker intreserar mig och vill tipsa andra om..



Ha en härlig start på veckan//Kram!

2010-11-08 @ 09:12:41
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, visst är det trist när man får de där kommentarerna! Jag brukar svara att jag länkar till/lägger till på bloglovin de bloggar jag gillar och läser... ;)

Fast en rolig grej var att jag just ja till din blogg som favorit i min länklista i bloggen... hahaha, nu var jag ju bara tvungen att tala om det ;)



Ha en fin måndag!

2010-11-08 @ 09:22:16
URL: http://secondtime.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jag har mina favoritbloggar inlagda i Bloglovin. Hade en länklista med mina favoriter i bloggen också tidigare men den har jag plockat bort pga att jag var så dålig på att uppdatera den.

Dessa kommentare som du beskriver ser jag som SPAM och ignorerar oftast helt.

Ha en fin måndag!!

2010-11-08 @ 10:39:45
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: lovisa

mkt snygg design!

2010-11-08 @ 11:28:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback