DATUM: 2010-11-21
TID: 23:59:03

Dag 04 - Det här åt jag i dag

Det där med att äta är jag lite dålig på..

Började dagen som vanligt med kaffe
för att en stund senare fylla på med lite mer kaffe
japp sen tog jag mig en kopp till

Middagen bestod av Potatis, kantarellsås och köttfärlimpa
till det drack jag ett stort glas mjölk
måltiden avslutades med en kopp kaffe

Avslutningsvis har jag druckit en burk coca-cola

Imorgon ska jag "lära" mig och dricka en massa vatten under dagen
Anna påminde mig hur viktigt det är

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra där, det blir en vana till slut ;-)

2010-11-22 @ 07:19:58
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback