DATUM: 2010-05-18
TID: 12:52:14

Sådärja

Började morgonen med den vanliga rutinen kaffe och cigg sen satte jag igång med den tråkiga men ack så nödvändiga sysslan STÄDA. Skippade förresten en morgonrutin att slänga på datorn, om jag gjort det så visste jag att jag skulle bli sittandes alldeles för länge.
Så här har städats hela förmiddagen med kanske allt för många kaffe och rökpauser


Nu är jag också ren efter en efterlängtad dusch, ska bara slänga på mig "ansiktet" och sen ge mig iväg ut och handla *ops* såg mina naglar nu avskavt nagellack inte snyggt får fixa det innan det bär iväg ut.

Hoppas alla har en underbar dag 


Kommentarer

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback