DATUM: 2010-03-22
TID: 13:13:11

Lugn helg



har varit lugn och jag har faktiskt knappt lyft ett finger i hemmet
så då kan ni ju kanske tänka er att jag har en hel del att göra idag.

På förmiddagen har jag varit runt på en massa ärenden. Nu när jag kom hem satte jag mig vid datorn och sitter och klurar på om jag kan hitta på nåt annat å göra istället för och städa, kanske ska ta mig en liten tupplur för å se om städlusten infunnit sig när jag vaknar...mohahaha vem är det jag försöker lura egentligen

Jaja see you later

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hahahha...den lusten tycker jag aldrig infinner sig ;)...Men lycka till :)!!



ha en fin dag!

Kram

2010-03-22 @ 13:23:54
URL: http://gabriellashorna.blogg.se/

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback