DATUM: 2010-03-04
TID: 13:11:49

Åter en ny dag


För en gångs skull vaknade jag utan
och det kändes så underbart, jag har ont i skallen i strort sett varje morgon jag vaknar.

Nu ska jag snart sticka iväg och köpa sånna där barnsäkra prylar man kan sätta på dörrar
så dom inte går att öppna mer än en liten "snutt", inte för att jag har småbarn men jag har
två andra ligister här två håriga sånna, japp det är katterna jag snackar om. Ena katten tål
inte att garderobsdörren är stängd och att kläderna ska ligga INNE i garderoben, han river alltid
ut en massa kläder och kliver sedan in å lägger sig till rätta vilket resulterar i att jag har en
hög med kläder på golvet och ALLTID tar fram kläder som är täckta med katthår, jaa den andra
katten kan inte öppna dörrar men hon har ju en hjälpreda så hon intar också garderobsläge förstås.



Kommentarer

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback