DATUM: 2010-12-18
TID: 10:09:44

Dag 22 - Det här upprör mig


Dom "tunga" sakerna som gör mig upprörd
Krig, misshandel, våldtäkt, barn och djur som far illa m.m det är ganska självklara saker som upprör dom flesta.

Sen har vi dom här "lätta" vardagliga i-landsproblemen som upprör för stunden

* när gubben inte vill glida runt  på IKEA lika länge som jag
* när internet inte funkar (japp jag e beroende)
* när eluttagen är så gamla att man får kämpa som en dåre för att sätta i kontaken

jag stannar där så jag inte upprör er med fler små i-landsproblem


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Oj oj oj...vågar inte nämna nåt av mina i-landsproblem ;)..Ha en fin dag!

2010-12-20 @ 07:09:23
URL: http://gabriellashorna.blogg.se/

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback