DATUM: 2010-12-06
TID: 08:28:53

Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Har aldrig varit mycket för att fira min födelsedag, men när jag skulle fylla 12år så önskade jag mig den där jackan, den där supersnygga vita jackan med muddar och krage som det var "amerikanska" stjärnor på.
Paketet jag fick var litet så jag förstod att det inte kunde innehålla det jag mest av allt önskade men när jag öppnade det så vällde en jacka ut. Mamma hade packat in den så smått hon någonsin kunde, hon pratar om just den födelsedagen än idag för hon glömmer aldrig när mitt ansikte sken upp som en sol.

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Ja, dom där jackorna minns man!

De var ju så snygga, och ibland kan man se någon av dom flaxa förbi i någon film från 70/80 talet!



Vad snyggt du gjort här på bloggen!

Juligt och grannt, i fräscht rosa ;-)

Snyggt!

2010-12-06 @ 17:16:56
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh den jackan kommer jag ihåg......

2010-12-06 @ 19:48:29
URL: http://ionlywish-blogg.se

Skriva en kommentar?

Ditt namn:
Spara din inloggning till nästa gång?

E-postadress: (endast synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback